niedziela, 13 kwietnia 2014

O tym i o owym

Dziewczynki rosą, nie mam pojęcia jak i kiedy. Oto drobna aktualizacja:

Autorką stylizacji rumaka jest Bułka. Trzeba powiedzieć, że umie zadbać o wierzchowca, kiedy go akurat nie stroi piecze mu pyszne ciasta z piasku i poi mlekiem ;)

Ja tymczasem porzuciłam rumaki dwu i czterokołowe i wczoraj pobiegłam w charytatywnym biegu "Biegam bo lubię". Bardzo mi się podobało :). Cukier nie zrobił wstydu a ja mimo, że pierwszy kilometr wolno dreptałam w ludzkim korku, jestem całkiem zadowolona z czasu:
1km - 9:57 min/km
2km - 6:48 min/km
3km - 6:36 min/km
4km - 6:32 min/km
5km - 6:10 min/km

i z fantastycznej atmosfery :).

9 komentarzy:

  1. Ale Ty masz siłe kobieto!! Dziewczynki już takie duże, a ja proszę zbliżenie Bułkowych rzęs bo nie moge się na nie napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pannice ;) Podziwiam za wyczyny biegowe :) Ja nie dałabym rady nawet 1 km przebiec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzy miesiące temu też nie dawałam rady :)

      Usuń
  3. HAHA od razu zwróciłam uwagę na stylówkę Rumaka :) - genialna!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz dziewczyny:) A Ciebie za bieganie podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ one śliczne! Do zżarcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Królewny jak się patrzy:) I jakie podobne do siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczynki są śliczne a Tobie Miłko gratuluję zapału i odwagi. I przyznam się, że i ja w końcu ruszyłam kuper:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bułka ma zachwycającą urodę. Napatrzeć się nie mogę. A siostra jej nie odbiega :)

    OdpowiedzUsuń