poniedziałek, 24 lutego 2014

Zbilansowana Bułka. Osz, kuchnia!

Bułka, osiągnąwszy wiek dwóch lat i miesiąca wybrała się dzisiaj z Dumnym Ojcem na bilans dwulatka. Oto jakie nowiny przynieśli: Bułka jest foremna, kompletnie uzębiona, zdrowa i śliczna, a zwłaszcza na rzęsach (podobno pani doktor nie mogła wyjść z podziwu, co muszę tu koniecznie odnotować bo bardzo chętnie słucham takich rzeczy na temat mojego potomstwa). Jest też wysoka, ma 96 cm wzrostu co ją plasuje w 97 centylu, i chuda jak nitka, z wagą 9,5 kg mieści się w 3 centylu.

Kiedy Bułka rosła jak na bezglutenowych świderkach, cała rodzina zbliżała się nieuchronnie do przeprowadzki. Powoli to wszystko szło, ale szło, i nawet pojawiły się pierwsze widome efekty w postaci wykończonej kuchni, do której z miejsca zapałałam wielką miłością. Jak na razie będzie to jedyne urządzone "po naszemu" pomieszczenie w domu, ale za to jakie! Mistrzowie designu pewnie popukali by się w głowę ze współczuciem, ale co oni mogą wiedzieć o mojej wymarzonej kuchni, a właśnie taką mamy :)! Prosta, w wariancie ekonomicznym, wybrana w sieciówkach, bez polotu, ale nasza! Wyczekana i już ulubiona. O taka:

13 komentarzy:

  1. O.O :D Po remoncie mieszkania mam identyczne kafelki i identyczne meble w kuchni :D

    A Bułka niezła glizdka, dłuuugaśna i chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Bułka naprawdę wysoka - mój Fabi ma prawie 2,5 roku a nie dobił jeszcze do 90 cm ;)
    Kuchnia śliczna - z przyjemnością usiałabym przy stole aby napić się kawki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcę się znaleźć w tej kuchni choćbym miała się teleportować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie:)
    curóchna wysoka i szczupła - tap madl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Was :-) kuchnia bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzęsiska to ona ma, podziwiałam na ostatnich fotkach.
    A kuchnia mimo wszystko, ma swój klimat.

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mala modelka! A kuchnia bardzo fajna - ladna i przytulna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłka kuchnia jest przepiękna! A z Bułki niezła laska :) Buziaki, Choco

    OdpowiedzUsuń
  9. brawo dla Bułeczki :) fajniutka kuchnia

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie! Nie ma to jak swoja kuchnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Bułka wysoka, zazdroszczę :)
    a kuchnia idealna!

    OdpowiedzUsuń