sobota, 7 grudnia 2013

Dzienniczek Patologiczny 3

"Bodaj cię przepuklina rozworu przełykowego!" będzie chyba brzmiała najstraszliwsza klątwa w moim  asortymencie.
Dziś, podobnie jak wczoraj, były grube problemy z utoczeniem mililitra krwi do badań.
Odciągniety tłoczek, po wpuszczeniu paru kropli jak gdyby nigdy nic, cofał się sam do pierwotnej pozycji. Ale w końcu nakapało.

Wenflony naszam obecnie noworodkowe, cukier szaleje, jony podobnie, kwestię żołądka taktownie przemilczę.
"Stan ostry", "kwestia dni", "może w środę"
Bułka tęskni, ją tęsknię, Dumny Ojciec robi bokami, babcia biega w panice.
Tylko Pączuś fajta niezrażony i wydaje się być zupełnie zadowolony z sytuacji a zapisy KTG, poza nielicznymi wyjątkami wychodzą idealnie.

25 komentarzy:

  1. No i najważniejsze, że Pączuś zadowolony (bo jak dziecko zadowolone, to mam też, co nie?) ;) Miłka - będzie dobrze, trzymamy kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłka trzymajcie się tam! Pączuś jak widać daję radę, w takim razie trzymam bardziej kciuki za pączkową matkę, bądź silna! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli wychodzi na to, że to Mama rozrabia a Pączuś grzeczny, jakby nigdy nic ;)
    Ciągle wierzę, że to nie będzie środa, a jeśli nawet - to nie ta, tylko jakaś kolejna ;)
    Ciepłe myśli Wam posyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymaj się, ja zaś trzymam kciuki za was. Będzie dobrze

    OdpowiedzUsuń
  5. Wytrzymacie jeszcze, jestem pewna! Jakby co, dziecko już spore, ale życzę szczęśliwego donoszenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. To zaciskaj nogi jak najdluzej! Mysle o was i trzymam kciuki. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciskam mocno kciuki za Was! Musi być dobrze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymamy mocno kciuki. Pączuś siedź tam gdzie Ci dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kciuki zaciśnięte, paciorki też codziennie ślemy, oby nie do środy, a do stycznia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłka, myślami jestem z wami! No ładnie, czyli to nie Pączuś rozrabia a mamusia zapewnia sobie rozrywkę ;) A ta przepuklina to z powodu ciąży? Cofnie się toto po porodzie, czy nie? Trzymam cały czas kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymamy kciuki za mamę, zeby dała radę i za Pączusia zeby w brzuszku u mamy jeszcze troszke posiedzial

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno u Ciebie nie byłam a tu tak gorąco! trzymam kciuki i wierzę, że będzie dobrze, a już wkrótce (ale nie za szybko, malutka siedź w brzuchu!) przeczytam świeżą porcję anegdotek z życia Pączka, Bułki i ich świetnej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jednak będę się trzymać kurczowo wszystkich pozytywnych informacji, które piszesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Antosiowi trzymają kciuki i ślemy buziaczki :* - będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj w świecie w ogóle MY NAME IS HOPE JAMES chcę podzielić się moim świadectwem was wszystkich , które uważam, że można jeszcze spróbować najlepiej, aby dać świadectwo, tak więc byłem żonaty , aby zaznaczyć na początku będzie zarówno kochać siebie, ale krótko czas zaczął nowe zachowanie , które nie mogę nawet wyjaśnić jednego to i utrzymać ją do mojej jaźni skacze jeden dzień będzie się zmieniać na dobre żaden sposób nie zmienił , więc było w bólu każdego dnia Don `t ma co robić na aż pewnego dnia, kiedymój przyjaciel odwiedził mnie w moim biurze poznała mnie płacze potem pytał mnie , co się dzieje i staram się być kamera , ale nie mogłem wtedy i otworzyć się na nią mówi mi, że jestwyjście , które ja zrobi , zanim opuścił mnie z moimi dziećmi patrzę się i nie wiedząc, co robić to i poprosić ją, aby mi powiedzieć . wkrótce ona otworzyć się na mnie i powiedzieć, że jestniejaki DR EGBE to człowiek duch może zrobić to z trzy dni potem patrzępowiedział ok postaram mojej mocy, aby skontaktować się z nim w cztery dni później , mój mąż nie wrócić do domu i zadzwonił do swojego Wyłączaj telefon następnie próbuję mój możliwe najlepiej nie słyszałem od niego , więc zaczął szukać jeden sposób na pomoc , więc pamiętaj, mój przyjaciel powiedział mi o jeden człowiek zwany DR EGBE i szybko biec do mojego przyjaciela pyta ją, czy nadal mają DR EGBE kontakt wtedy dała mi to , że był , jak i ten wielki człowiek skontaktował się z duchem , że zrobił to dla mnie tak szybko , więc teraz mogę się kontrolować mój mąż w każdej rzeczy , nawet mogę mu powiedzieć , że ja nie chcesz go na zewnątrz już nie będzie. Teraz mam szczęśliwą rodzinę , więc za pośrednictwem poczty elektronicznej dregbedcaster@gmail.com


    1 ) chce ex powrotem .
    ( 2 ) Zawsze masz koszmary .
    ( 3 ) Aby być promowane w biurze
    ( 4 ) Chcesz dziecka .
    ( 5 ) Czy chcesz być bogaty .
    ( 6 ) Aby utrzymać Twój mąż / żona jest tylko twoja na zawsze.
    ( 7 ) potrzebują pomocy finansowej .
    8 ) Czy chcesz mieć kontrolę nad wami małżeństwa
    9 ) Czy można być przyciągani do ludzi
    10 ) Bezdzietność
    11 ) potrzebny jest mąż / żona
    13 ) JAK Wygraj loteria
    14) PROMOCJA SPELL
    15 ) Spell OCHRONA
    16 ) Spell BIZNES
    17 ) Dobra robota SPELL
    18 ) Cure dla każdej choroby .
    19 ) Proboszcz z MADNESS

    Kontakt z DR EGBE dzisiaj i będziesz zadowolony zrobiłeś . E-mail: dregbedcaster@gmail.com
    Dziękujemy za poświęcony czas

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję, że wszystko u Was dobrze :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Miłka co się dzieje? Trzymam za was kciuki niezależnie po której stronie brzucha jest Pączuś teraz...!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, odezwij się, wszystko ok?

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę o Was bardzo, bardzo mocno. Kciuki zaciśnięte.

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki. Dzielna jesteś!

    OdpowiedzUsuń