poniedziałek, 11 listopada 2013

O matce, która dumnie szła na czterech

Wzięliśmy z Dumnym Ojcem udział w XXV Bieg Niepodległości.
Kijkowaliśmy w optymalnym dla wyrośniętej bulwy "tempie konwersacyjnym", co pozwoliło nam po pierwszej części biegu uplasować się na zaszczytnej przedostatniej pozycji (na 12.000 osób, więc nie byle co ;)). Za to za półmetkiem rozwinęliśmy skrzydła i ostatecznie uzyskaliśmy czas 1:14:44 :). Wszystko to dzięki fantastycznemu dopingowi :).
Do domu wróciliśmy z trzema medalami: moim, ojcowskim i marysinym* :). I z mocnym postanowieniem wystartowania w biegu w przyszłym roku, tym razem już na dwóch nogach ;).

*wolontariusze dokonujący dekoracji uznali, że tak będzie najbardziej właściwie

17 komentarzy:

  1. Super, masz kondycję dziewczyno :D I gratuluję oczywiście :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja :) Gratuluję!
    ps.mam nadzieję, że w późniejszej ciąży też będę miała na tyle energii, żeby pójść gdzieś dalej niż tylko do toalety ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię! Jesteś moim idolem zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Milka ty terminatorze ;) Gratulacje! Mnie by musieli po kilometrze szpachelka z ulicy zeskrobywac :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo! Ja z moją obniżoną szyjką mogę tylko pomarzyć o bieganiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) Podziwiam za kondycję - ja z brzuszkiem to się ledwo turlałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze podziwiam :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę się dostać do Twojego bloga ani napisać do Ciebie maila, wpuścisz? Gdybyś mogła to napisz do mnie bo coś się popsuło z uprawnieniami. Z góry dzięki!

      Usuń
  8. A dziękuję, dziękuję! :D
    Sama jestem z siebie dosyć dumna szczerze powiem :)
    Żeby jeszcze przewracanie się z boku na bok w łóżku szło mi tak dobrze jak chodzenie z kijkami byłoby idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, no, no, gratulacje! Nie byle wyczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Podziwiam jak nie wiem co!

    OdpowiedzUsuń
  11. No, no - późno, ale szczerze - jesteś wielka (i nie chodzi i mi o rozmiar ;)!

    OdpowiedzUsuń