czwartek, 17 października 2013

Studniówka

Ło matko, to już! Studniówka!
Dokładniej to 99-dniówka bo studniówkę przegapiłam, tak mnie zaskoczyła. 
Wierzyć się nie chce!
Znaczy z wyglądu to się chce, jak najbardziej, bo wyglądam odpowiednio okazale: mam 10 kg na plusie, 106 cm w obwodzie, a dzisiaj kolejne ciążowe portki przestały ze mną współpracować, ot, taki psikus na dzień dobry.  
Ale przy tym wszystkim mam niespotykane ilości energii, zapału i ogólnie dobry humor, no chyba, że akurat myślę o rozstępach.
Siedzę, rosnę, podśpiewuję.
Żeby nie było za różowo - wykonałam ostatnio ze 2 wieczory pod hasłem "ja już nie chcę być w ciąąąąąążyyyyyy". Ale na szczęście nadal jakaś kombinacja zielonej herbaty, soku z marchewki, kijkowania, pocieszania i grania w Diablo (nie koniecznie wszystko na raz) jest w stanie skutecznie postawić mnie na nogi.
Porodu się jeszcze nie boję, mimo, że Bułeczkę rodziłam, ujmując rzecz eufemicznie, nie do końca zgodnie z planem. I w ogóle mi tego stresiku nie brakuje.

13 komentarzy:

  1. Na myśli o porodzie przyjdzie czas za 99 dni :-) Podziwiam Cię za kijki i całokształt, nawet taki miło pękaty ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to się strasznie dłuuuży Twoja ciąża, zawsze wyglądam wieści o was jak kania dżdżu :) i o Bułeczce dawno nic nie było!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!
    Chciałbym już też być na tym etapie...

    OdpowiedzUsuń
  4. o wow juz 25 tydzien!! zupelnei Cie rozumiem co do porodu, ja ani w ciazy nie jestem, ani perspektyw zadnych bliskich na kolejną ciązę nie mam (mąż zbytnio wspolpracowac nie chce haha), a juz sie boje porodu:D teraz to juz z gorki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze energii, ktora ja musze sie ostatkiem sil wykrzesywac...I tak do konca listopada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi również te tygodnie śmigają w zastraszonym tempie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu Twoja ciąża przebiega jakoś szybciej niż moja? Znaczy się, czemu ja mam takie odczucie?! U mnie się to wszystko jakoś ślimaczy,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ ten czas leci:D no to co, już odliczamy? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdrówka dla Was :) pokaż czasem ten pięknie rosnący brzuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Siedzę powinno być w "" bo już ja widze jak Ty siedzisz :d wszystkiego naj

    OdpowiedzUsuń
  11. Leci leci, coraz bliżej do spotkania z Pączuniem :)

    Luuubię cię czytać, optymizm aż kipi! :)

    OdpowiedzUsuń