wtorek, 22 października 2013

Bułka dorośleje (a matka nie bardzo)

Wierzyć się nie chce jak to maleńkie Bułczę urosło! Jutro skończy rok i dziewięć miesięcy.
Co prawda nadal nie przekroczyła 10 kg, ale za to ma na koncie szereg innych osiągnięć:

Umie rysować kropki a od niedawna również kółka. Kresek nie rysuje i wydaje się, że ogólnie za nimi nie przepada.
Rysuje kredkami i po tablicy magnetycznej, którą umie sobie "wytrzeć" suwakiem
Pije z dorosłych kubków, grubych szklanek i filiżanek. Pasjami zieloną herbatę. Póki co nic z zastawy nie ucierpiało.
Pokazuje "sroczkę", "raka nieboraka" i inne, mamrocząc przy tym po swojemu.
Przekonywająco udaje, że kicha, kaszle i wyciera nos (czemu tak - nie mam pojęcia).
Bardzo chętnie się rozbiera, za to niezwykle niechętnie poddaje się przewijaniu.
Od dawna sama zasypia, nawet jeśli obudzi się w nocy na karmienie, to po przytulaniu sama chce wracać na spanie "do owieczki".
Praktycznie nic nie mówi. Wyjątki to
"tata" ew, "tada" - tata, co to?, kto to?, ktoś idzie, mama, daj
"la-a" ew. "lampa" - lampa
"jabłko" - jabłko - kiedy długo udaję, że nie wiem o jakie "tata" chodzi tym razem

Ja tymczasem trochę urosłam, trochę posiwiałam, przybyło mi parę zmarszczek. Nie wydoroślałam za to ani odrobinę. Wręcz przeciwnie, coraz bardziej postrzelone rzeczy wymyślam i niewiele sobie robię z tego, że w moim wieku nie wypada. Jeśli mam tyle lat, na ile się czuję, to stanowczo powinni odebrać mi dowód ;).
Bo metrykalnie od dzisiaj 32.

9 komentarzy:

  1. No proszę, jesteśmy z jednego rocznika ;) Wszystkiego naj najlepszego!
    Niby trzy dychy już jakoś tak wizualnie robią wrażenie, ale ja również kompletnie nie czuję "powagi" tego wieku :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! A z tą herbatą to sprawdź jeszcze tą informację, ale gdzieś wyczytałam, że z herbatą białą i zieloną należy poczekać do ukończenia 3 roku życia, a czarną po 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :)
      Nie chcę sobie wyhodować nadpobudliwego dziecka a Bułka już teraz ma duuuużo energii ;). Dlatego daję jej głównie wodę, ta herbata to dla smaku i długo parzona - wtedy garbniki neutralizują działanie teiny :)

      Usuń
  3. Stówka :)))))))) ślę mokre całusy z daleka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sto lat!
    Ale jesteś młodziutka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Przede wszystkim szczęśliwego rozwiązania i wielu radości z podwójnego macierzyństwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego
    Wit do taty zwraca się wyłącznie "tatuś" - jestem zazdrosna :D

    OdpowiedzUsuń