czwartek, 31 października 2013

Bułka boogie

Się porobiło! Książeczki, nawet te najbardziej ulubione o zwierzątkach gospodarskich, poszły w odstawkę, koń na biegunach od 2 dni śpi na boku, ukochane kasztanki walają się po kątach, pilot do telewizora obrasta kurzem a Bułka tańczy boogie-woogie. A właściwie "boogie-woogie" Ahoj. Znacie? No właśnie. Nie znacie? Szczęśliwcy.

Tańczy dużo i chętnie, macha rączkami, podskakuje, klaszcze i z wielkim namaszczeniem wykonuje obroty. Roztańczona nie zna umiaru, wałkując swoje ulubione kawałki do wyczerpania matczynej cierpliwości.
Z jednej strony dumna jestem jak paw, że mam tak wybornie skoordynowaną pociechę a z drugiej z każdym kolejnym "ahoj!" słyszę wołanie neuronów o litość. Niestety bardziej dorosłe/mniej rytmiczne pozycje nie znajdują w oczach Bułki uznania.
Już teraz przeczuwam, że to się może odbić na moim zdrowiu psychicznym, a to przecież dopiero początek!
Przyjdą kucyki, monster high, bojsbendy i dubstep. Patrząc optymistycznie pewnie z 16 lat ciężkich prób.
Nie ma co, trzeba się hartować!
A zatem - boooooogie-wooooogie - AHOJ!

11 komentarzy:

  1. Oj, znamy... ;)
    Do przodu prawą rękę daj...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię, bo u nas jest śpiewanie jednej piosenki w koło. Już mnie gardło czasem boli. Ale tak szczerze , to wierz mi są gorsze kawałki niż boogie:) Ciesz się zatem:P i cierpliwości życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja slysze ostatnio nowe wersje "starych przebojow". Baabaaa black shep, to "One ship, EVERYONE!!! Yes ser, yes ser teee baaa booo" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, tylko nie monster high... Niech tańczy i świruje, ale te straszne lalki niech sobie daruje :P

    OdpowiedzUsuń
  5. tylko 16 lat? hahhaha...optymistka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas od dawna "ahoj" jest hitem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. znam to i ja. U nas jest wersja, że tańczymy w kółku a na "ahoj" się wywracamy. Czad ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałaś o etapie Barbie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekawa co to za ulubione kawałki :)

    OdpowiedzUsuń