niedziela, 25 sierpnia 2013

Wracamy :)

Ostatnie 10 dni spędziliśmy na nadmorskich wojażach. Pogoda dopisała połowicznie za to bułkowe trójki stuprocentowo. Rosły tym chętniej im bardziej padało, fundując nam wszystkim niezapomniane 5 dni. 
Na szczęście przy dobrej pogodzie zęby i nerwy dawały wytchnąć, świat z powrotem stawał się znośny, ba, nawet całkiem atrakcyjny, a Bułka przechodziła błyskawiczną metamorfozę w najsłodsze stworzenie w okolicy, więc pozostałe 5 dni pozwoliło nam do woli nacieszyć się morzem, falami, rybą w każdej postaci, odpocząć i do oporu naładować akumulatory:

A oprócz tradycyjnego wypoczynku los przygotował dla nas ofertę promocyjną :)
Pierwsza dobra wiadomość dotarła do nas w poniedziałek 19.08 rano: udało się wytłuc bakcyle, temat nerek można oficjalnie uznać za zamknięty.
Tego samego dnia wieczorem Pączuś sprzedał pierwszego kopniaczka Dumnemu Ojcu.
A wczoraj Bułka z pełnym przekonaniem zamigała, że mnie kocha. 6x!

15 komentarzy:

  1. Pięknie! Same dobre wiadomości :) Oby tak dalej kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, takie dziecięce wyznanie, ja czekam, żeby też kiedyś to usłyszeć. Migania nie znamy... Fajnie,że się meldujecie zadowoleni, bo często zaglądałam, czy jest jakiś nowy post :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))) gratulacje:))) U nas miganie stanęło na "więcej mleka" i "gorące" Hanka uznała, że więcej nie potrzebuje....

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie się czyta takie posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia:)))) wiadomości świetne:) ja czekam kiedy ten mój kochany urwisek do mnie powie kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki masz już duży brzuszek! :)
    rośnijcie zdrowo :)
    nie wiem na czym polega takie miganie, ale wydaje mi się, że to świetna sprawa, zwłaszcza, gdy dziecko jest jeszcze za małe, by mówić..

    OdpowiedzUsuń
  7. Same dobre wieści - rewelacja :) Zdjęcia śliczne - brzusio cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aleee cudny brzusio:)
    Niezmiennie zachwyca mnie to miganie Bułkowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ pięknie się prezentujecie, dobrze was miec spowrtoem!! czekamy na updaty:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. aż niemożliwe że to wszystko w takim krótkim czasie :)

      Usuń
  11. No, w koncu jestescie. To teraz prosze nadrabiac zaleglosci w pisaniu. Czytelnicy sie stesknili!

    OdpowiedzUsuń
  12. A zdjecia super. Pierwsze i drugie najfajniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozpływam się nad zdjęciami! córka mi migać nie chce nic. Jej strata ;)

    OdpowiedzUsuń