wtorek, 16 lipca 2013

Zgaduj pączkula :)

W związku z tym, że Pączuś jest bardzo dorodnym i niezbyt wstydliwym dziecięciem postanowił dać nam więcej czasu na wymyślanie imienia i z 85-90% prawdopodobieństwem ujawnił swoją płeć.

Jeśli macie ochotę, po prawej stronie na górze możecie obstawiać swój typ w tej sprawie. 

Moja ulubiona ankieta oparta na mądrościach ludowych wydaje się stawiać sprawę jasno:

Na 26% będzie to chłopczyk.
Na 74% będzie to dziewczynka.
A to dlatego, że:
• kilogramy zlokalizowały się wokół bioder i na pośladkach - dziewczynka
• Włosy na Twoich nogach rosną tak samo jak przed ciążą - dziewczynka
• Masz wysoko brzuch - dziewczynka
• Śpisz w łóżku z głową na północ - chłopiec
• Stopy nie marzną Ci bardziej niż przed ciążą - dziewczynka
• Lubisz piętki chleba - chłopiec
• Przyszły tato nie przybiera na wadze - dziewczynka
• Babcia nie ma siwych włosów - dziewczynka
• Miałaś poranne nudności we wczesnej ciąży - dziewczynka
• Twoje piersi powiększyły się znacznie - dziewczynka
• Liczba stanowiąca sumę: lat mamy w momencie poczęcia dziecka i numeru miesiąca,
   w którym doszło do poczecia jest liczbą parzystą - chłopiec
• Twój nos pozostał bez zmian - dziewczynka
• Objadasz się owocami - dziewczynka
• Częstotliwość uderzeń serca maluszka wynosi powyżej 140/min - dziewczynka
• Uwielbiasz sok pomarańczowy - dziewczynka
• Nie odczuwasz bóli głowy - dziewczynka
• Twój brzuch wygląda jak arbuz - dziewczynka
• Pokazujesz ręce stroną dłoniową do góry - dziewczynka
• Podnosisz kubek za ucho - chłopiec

13 komentarzy:

  1. Ojej, teraz bardzo szybko lekarz widzi płeć, mnie powiedział dopiero w 5 miesiącu, ale to było 14 lat temu.....pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wcześnie, też byłam trochę zaskoczona i poszukałam sobie artykułów na ten temat, zobacz co znalazłam:

      "At CRL 55-59.9 mm (gestational age 12+0 to 12+2) the feasibility was 90.5% and accuracy 96.6% (99.1% in male gender vs 93.5% in female gender). At CRL ≥ 60 mm (gestational age ≥ 12+2) the feasibility was 97.4% and accuracy 100.0% (100.0% in male gender vs 100.0% in female gender)."

      A Pączuś ma już dobrze ponad 6 cm więc faktycznie lekarz mógł coś wypatrzeć.

      Usuń
    2. u mnie rok temu teraz dopiero zobaczyła lekarka w 2 tyg płeć

      Usuń
  2. Te mądrości ludowe mnie powalają, uśmiałam się jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaznaczyłam w ankiecie chłopaczka, bo pomijając ludowe mądrości - myślę, że po prostu fajnie mieć parkę :) Wtedy wszyscy są zadowoleni i jest równowaga w rodzinie ;) Przynajmniej ja bym tak chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No oczywiście że pączuś jest pączką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, bo mi włosy na nogach praktycznie przestały rosnąć w ciąży :P

    Pozdrawiam
    gabi-mum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. większośc punktów sprawdzało się u mnie :D
    nie mam pojęcia , ale jakoś mnie tak się wydaje że to Dziewczynka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas Emilka ujawniła się dopiero pod koniec 5 miesiąca ciąży Fabianek jeszcze w pierwszym trymestrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pączek to pączek czyli mężczyzna pełną gębą. tAk mi się wydaje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak tak wcześnie wypatrzone to na pewno dojrzał doktorek interesik ;) BOY! :)

    OdpowiedzUsuń