poniedziałek, 29 lipca 2013

2 dobre wiadomości i jedna trochę gorsza

Na początek wiadomość bardzo, bardzo dobra: Pączuś ma się świetnie, na dzisiejszym usg wiercił się i mościł, ziewał i machał łapeńkami. Słodki malutek.

Druga dobra wiadomość jest taka, że odebrałam wyniki testu PAPP-a i są fantastyczne:
ryzyko trisomii 21 - 1:10327
trisomii 18 - <1:20000
trisomii 13 - <1:20000
samoistnego porodu wczesnego przed 34 tc - 1:723
Szacowane ryzyko jest wielokrotnie niższe niż to wynikające z samego mojego wieku :).

Niestety ostatni nowina nie nastraja tak optymistycznie jak dwie poprzednie - mam dosyć marne wyniki moczu: białko 10mg/dL, 16-25 erytrocytów w polu widzenia, leukocyty 500WBCs/uL (norma <25), krew utajona 0,1mg/dL (norma <0,03), nabłonki płaskie bardzo liczne, bakterie i pasma śluzu pojedyncze. Do tego zaczęłam puchnąć, ale mam nadzieję, że to wina upału (u nas aktualnie 38C w cieniu). Dostałam antybiotyk i liczę, że przejdzie i to sprawnie, a wyniki posiewu potwierdzą, że winne były bakterie, może i pojedyncze ale za to niebywale rozhulane, bo za dwa tygodnie chcielibyśmy jechać nad morze. 
Bułkowe kółeczko do pływania już czeka :).

Bo jeśli to jednak nie bakterie, to trochę się boję.

11 komentarzy:

  1. Na pewno bakterie - nie ma się co bać na zapas Miłka :) Trzymam kciuki, aby wyprawa wakacyjna odbyła się bez przeszkód :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam mocno kciuki. Białkomocz to nic dobrego, ale na szczęście w tych czasach są medykamenty, które na pewno pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) trzymamy zatem kciuki za dryfowanie na kółku! A Pączuś widzę że już w dumny 14 tydzień wszedł!

    OdpowiedzUsuń
  4. a powtarzałaś wyniki? Mi raz takie w ciąży wyszły i się okazało potem że popieprzyli próbki.. a co się nastresowałam to moje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to pewniak - już kilka dni temu zobaczyłam(wybacz szczegóły), że mocz jest kompletnie nieprzezroczysty. Ale się nie spodziewałam, że aż taka chała z tego będzie.

      Usuń
    2. :( a złogów jakichś nie masz? szczawianów itd? Ja w ciąży ciągle coś miałam... Trzymam kciuki, żeby to była łatwa do przeleczenia bakteria tylko!

      Usuń
  5. Na pewno bakterie i to najwyżej dwie sztuki. Będzie dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  6. To trzymamy mocno kciukasy, musi być dobrze:) A kółka nie chowajcie za głęboko, co by się bez problemu znalazło za te dwa tygodnie=]

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że puchnięcie może być przyczyną upałów... Trzymam kciuki aby leki szybko pomogły!
    A ciśnienie sobie kontrolujesz?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się na wynikach i tym podobnych dolegliwościach zupełnie nie znam, ale życzę, by szybko te bakterie zostały wybite! Zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igmu, co sié stalo z Twoim blogiem? wlasnie osbie uswaidomilam jak dawno u Ciebie nie bylam, ale widze ze jest zablokowany? co u Basienki?

      Usuń