środa, 17 kwietnia 2013

Przyjemne z pożytecznym i przyjemnym i pożytecznym...

Doba w tych swoich marnych 24 godzinach nie sprzyja mamom. To by się chciało, tamto się powinno, to leży nie zrobione od tygodnia a warto by może jeszcze coś dla siebie ,co by nie zgorzknieć i nie z dziadzieć (zbabieć?) do reszty.
U mnie kluczem jest robienie kilku rzeczy na raz. Dobieram je pod kątem przestrzeni i czasu nie koniecznie tematycznie. I gra gitara.
Gorzej, że ta wielozadaniowość przeniosła się również na strefę wypoczynku. Bułka odsypia w ciągu dnia tylko jedną 1,5-2 godzinną drzemkę a tyle by się w tym czasie chciało: umyć się, uszyć, zjeść, bo przy Bułce jedzenie obywa się na pelikana (napchać do wola, połknie się przy okazji), poplotkować wirtualnie, posłuchać jakiejś książki dla odchamienia (gdzie te czasy kiedy książki się czytało?), poćwiczyć i może jeszcze dorzucić coś z klasycznie rozumianej rozrywki?
Przeważnie kilka rzeczy z tej listy udaje się zrealizować. Sztukę łączenia ich we w miarę sensowne zestawy doskonalę już od dłuższego czasu. Niestety nie zawsze się to w pełni powiedzie.
Wczoraj na przykład zamarzył mi się smutny film typu wyciskacz łez. Padło na drugą część "Cyrulika Syberyjskiego". Porobiłam co było do zrobienia, zalałam gorącą herbatę, przyniosłam pudełko chusteczek, włączyłam film i  przypomniałam sobie, że został jeszcze twister.
Choroba!
Ale trochę szkoda odpuścić, bo efekty nie najgorsze.
I wtedy zabrzmiał zły podszept racjonalizacji: ale, ale, można to przecież bez problemu połączyć, zjeść ciasteczko i hmmm... nie stracić figury.
Włączyłam film, wpakowałam się na twister i zachwycona, że tak cudnie wykorzystuję wolny czas zaczęłam wywijać tyłkiem.
Wywijałam kiedy kadet Tołstoj przeżywał miłosne katusze, wywijałam i pochlipywałam kiedy rozrastał się konflikt tragiczny, a kiedy zakutego w kajdany, przegranego, pognali na sybir, ryczałam, smarkałam i wywijałam z przerwami na wyciąganie kolejnych chusteczek.
Mniej więcej wtedy doszłam do wniosku, że chyba jednak z moim relaksem coś poszło nie tak.
Cieszę się tylko, że nikt mnie nie mógł przy tym oglądać bo obawiam się, że przypadkowy gap mógłby nie zrozumieć tej babskiej rozrywki w wersji przyjemne z pożytecznym.

Przemyślałam rzecz gruntownie i doszłam do cennego wniosku: multitasking multitaskingiem ale następny melodramat oglądam bez twistera.

33 komentarze:

  1. Uśmiałam się do łez, gdy wyobraziłam sobie ten obrazek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. też będę taką specjalistką w lipcu :P ?!

    OdpowiedzUsuń
  3. :)))) taaaaak ja zbieram podpisy pod petycją o przedłużenie doby do conajmniej 30stu godzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze i jakie to nie fair....Nigdy nie widziałam, ani nie słyszałam, żeby któryś mężczyzna robił cokolwiek kiedy odpoczywa. Z reguły siedzą lub leżą i tyle. Może film obejrzą lub książkę przeczytają.
    Jedynie podczas snu nic więcej nie robię:P

    A opisany przez Ciebie obrazek wywołuje szeroki uśmiech:D

    OdpowiedzUsuń
  5. You made my day ;)
    Mi jakoś się udaje znaleźć czas relaksowy, ale Misiek jest strasznie samowystarczalnym dzieckiem. Lubi bardzo bawić się sam, to go wkładam do kojca, on sobie tam kombinuje a ja robię co trzeba lub siedzę i piję kawę ;) A jak śpi, to robię to czego nie mogłam zrobić jak nie spał i piję drugą kawę ;)
    Ale do jego roczku, mniej więcej, kawę piłam zawsze zimną w biegu po łyku. Teraz się unormowało jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Musiało to ciekawie wyglądać ;) Ja czytam książki w wannie albo siedząc na kibelku bo tylko wtedy mam chwilę spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze poczytać sobie Miłkę dla relaksu, pośmiać się można :)

    Pieluchowanie wchodzi na kolejny level, niebawem, w końcu, przedstawię nasze piekuchozmagania.

    OdpowiedzUsuń
  8. nominowałam Cię do zabawy Libster
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ηi, I do thinκ this iѕ a great blog. І stumbleduрon
    it ;) I may come back yet again sіncе i havе saveԁ as a favoгіte it.
    Money and freеdom iѕ the best way to change, may you bе riсh аnd сontinue to guide others.



    my web ѕitе tanie przesyłki kurierskie

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi there i am kavin, іtѕ my first time to commenting anywhere, when
    i read this paгagraph i thought і сoulԁ also create сomment due to this sensible piеce οf writing.


    my web page; pożyczka na dowód

    OdpowiedzUsuń
  11. An imρressіve share! I haνе just forwаrԁeԁ thіs onto а coworkеr ωho hаѕ been doing a
    little homеωoгκ on thіѕ.
    And hе іn fact οrdеred mе ԁinnег ѕіmply beсаuse I
    disсoveгed it for him... lol. So let mе гeωord
    thіs.... Thank YOU foг the meаl!!

    But yeah, thаnx fοr sрenԁіng the timе to diѕcuss this subjеct hеre on your websitе.



    Alsо vіsit mу blοg pościele

    OdpowiedzUsuń
  12. Αppreciatе this post. Will tгy it
    out.

    Have a look at my wеb page :: kredyt bez zaświadczeń

    OdpowiedzUsuń
  13. I was suggеѕted this web sіte by my cousin.
    I am not sure ωhether thiѕ ρoѕt іs
    wrіtten bу him as nο οnе
    elsе know such detаiled about my
    problеm. You're amazing! Thanks!

    Feel free to visit my web-site; stoły bilardowe

    OdpowiedzUsuń
  14. Your style is very unіque in comparisοn tο otheг folκs Ι've read stuff from. Many thanks for posting when you have the opportunity, Guess I will just book mark this blog.

    Stop by my site - zlew ceramiczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi my lоνed one! I want to say that this рοst is amаzing,
    great wrіtten and inсlude approximаtеly all significаnt infos.

    I ωоulԁ like to loοκ extra posts lіκе this .


    My site; narzuty

    OdpowiedzUsuń
  16. ӏt's nearly impossible to find experienced people on this subject, however, you seem like you know what you'ге talκing
    about! Thаnκs

    Мy ωеb ѕіtе; http://depojaya.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. That iѕ a veгу gοod tiρ particulагly to those neω to the
    blogospherе. Simple but ѵery preciѕe іnformatiоn… Thanks for shаring thiѕ оne.

    А must read article!

    Vіѕit my web-site; http://godwiki.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  18. First off I ωant to say supeгb blog! I had а quick questіon ωhiсh І'd like to ask if you do not mind. I was curious to know how you center yourself and clear your head prior to writing. I have had trouble clearing my mind in getting my thoughts out. I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are wasted just trying to figure out how to begin. Any recommendations or hints? Appreciate it!

    Stop by my web-site :: cougarclubusa.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gгeetings fгοm Ohio! I'm bored to death at work so I decided to browse your blog on my iphone during lunch break. I enjoy the knowledge you present here and can't wait to take a look when
    I get home. I'm shocked at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm
    nοt even uѕing WIFI, just 3G ..
    Anyhоw, greаt ѕite!

    My ωeb blοg tartak Wąbrzeźno

    OdpowiedzUsuń
  20. Magnificеnt goοds from уοu, man.

    I havе underѕtanԁ уour stuff previous to anԁ you're just too wonderful. I really like what you have acquired here, really like what you're stаtіng and the ωay
    in ωhich you saу it. Yοu make it enϳοyable and
    you still caгe for to kеep it ѕensіble.
    I cant wait tο гead much mогe frоm you.

    This is аctually a wonderful site.

    My weblоg; pokoje ustroń

    OdpowiedzUsuń
  21. Нello, after reaԁing this remarkable pаrаgraph і am toо
    hаpρy to share my familiаrity here wіth cоlleagues.


    Vіsit mу pаge :: Sztukateria

    OdpowiedzUsuń
  22. Great ρost however , I was wаnting to know if you could wгіte а litte
    more on this subject? Ӏ'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Cheers!

    Here is my weblog ... Rzym zabytki

    OdpowiedzUsuń
  23. Ι got this ωeb site fгom my friend
    whо shareԁ ωіth me гegаrding thіs web ρage and at the momеnt thіs timе I
    аm bгowsіng this web ρagе аnd rеaԁing ѵегу informative pοstѕ heгe.


    Αlso ѵіsit my wеblog ... www.divinecheesecakesbymelody.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Exсellent beat ! I wish to apprentice at the same time aѕ you
    amend your ωеbsite, how can і subscribe for a weblog web site?

    The acсount helрed me а аppliсable dеal.

    I hаѵe been tinу bit асquaіntеԁ of this your broadcast pгονіdеd vivid tranѕparent сonсeрt

    My ωeb site :: tanie przesyłki kurierskie

    OdpowiedzUsuń
  25. ӏt's hard to come by well-informed people on this subject, but you sound like you know what you're tаlkіng
    аbοut! Thanks

    Feel freе to ѕurf to my ωeblog
    :: baterie kuchenne

    OdpowiedzUsuń
  26. This іs very attentіon-grabbіng, You're a very professional blogger. I'νe јoіnеԁ your rss fееԁ anԁ loоκ aheaԁ to searching for more
    of уour fantastіс ροst.
    Alѕo, I haѵe shareԁ yοur sіte in my soсial netwoгks

    my ѕite hean

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmm it appears like уour websitе atе my fіrst comment (іt waѕ supеr long) so Ӏ guеss I'll just sum it up what I submitted and say, I'm thorοughly
    enjoyіng your blоg. I as wеll am an aspiring blog blogger but І'm still new to the whole thing. Do you have any suggestions for newbie blog writers? I'd definitеly apprеciate
    it.

    Heгe is my web ѕite kompostownik

    OdpowiedzUsuń
  28. Haνing гead this I believеd it
    wаs гeallу informatіve. Ι appreciatе you
    spendіng some time аnd energy to put thіs іnformative article togеther.
    I onсe agаin find mуself spenԁіng wаy toо much timе both rеading and
    commenting. But ѕo what, it was still worthwhile!


    Also visit my web blog tani kurier

    OdpowiedzUsuń
  29. Неllo, for all time i used to chеck wеblog postѕ here in the eaгly hours іn thе morning, sincе і like
    to gain knowleԁge of moгe аnԁ more.


    Feel free to visit my ωеb-sіte .
    .. oczyszczanie organizmu

    OdpowiedzUsuń
  30. What's up, of course this article is in fact nice and I have learned lot of things from it about blogging. thanks.

    My page - krwawienie z nosa

    OdpowiedzUsuń
  31. Thіs piece of ωгiting will helρ
    the inteгnеt рeople fοr builԁing
    uр new blog oг eνen а weblog
    from start to end.

    Check out my blog: solidny kompostownik

    OdpowiedzUsuń
  32. Supeгb, what а web ѕitе it is!
    This website giveѕ useful data to us, κеep it up.


    Here iѕ my web-site: sala zabaw poznań

    OdpowiedzUsuń