poniedziałek, 4 lutego 2013

Pieluszka Pupuś

Jakiś czas temu Bułka wygrała w konkursie Mandarynkowej Mamy pieluszkę kieszonkę firmy Pupuś. Od tego czasu czaję się z aparatem żeby ją w nowym nabytku sfotografować ale skubana wyczuwa co i jak, i od razu sadzi kupsko, dzisiaj nie inaczej. A, że dłużej z podziękowaniami zwlekać nie wypada odwołam się do Waszej wyobraźni: pieluszka  wygląda jak ta, tylko zamiast serduszek ma drobne, czarne kropeczki:
Bułkowa wygrana sprawuje się bardzo dobrze, kilkukrotne pranie (po tych wszystkich kupach) jej zupełnie nie zaszkodziło. Jedynym mankamentem jest dosyć mało, jak na Bułkowe możliwości, chłonny wkład. Zdecydowanie lepiej używać dwóch takich na raz albo zastąpić go bardziej chłonnym.
Za pieluszkę jeszcze raz pięknie dziękujemy!

10 komentarzy:

  1. Wyobraźnia zadziałała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że Ci się sprawdza, właśnie wprowadziłyśmy Pupusia do sklepu i ciekawe jesteśmy jakości, bo jeszcze nie wypróbowałam. A który wkład okazał się mało chłonny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podstawowy z mikrofibry:
      http://pupus.iai-shop.com/product-pol-120-Wkladki-z-mikrofibry.html

      ale za to wewnętrzny polarek jest z tych fajniejszych, mniej supełkowanych więc grubsze niespodzianki ładnie odchodzą :)

      Usuń
  3. Oo super, że Wam pasuje, a my mamy też Pupusie ale jeszcze nie używałam. Muszę kupić wiadro, dodatek antybakt. i olejek a to odwlekam w sumie nie wiem po co :) Pozdrawiam serdecznie

    PS ZAPOMNIAŁAM NAPISAĆ ŻE DOSZŁO MEI-TAI!!!! CUUUDNE!!!! BOZE JAKI TY MASZ DAR W ŁAPKACH NACIESZYĆ SIĘ NIE MOGĘ I NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAC JAK BĘDZIEMY Z NIM SPACEROWAĆ CZY DO SKLEPU WYSKAKIWAĆ CZY Z PSEM NO SUPER SPRAWA! PISZĘ WIELKIMI LITERAMI NIE BEZ POWODU - KRZYCZĘ! Z MEEEEGA WDZIĘCZNOŚCI!!! DZIĘKUJĘ JESZCZE RAZ BUZIAKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech Wam dobrze służy :)
      A rozmiar pasuje?

      Usuń
    2. Miłka jest trochę większe tzn chyba na 86 szyłaś z tego co pamiętam Anti teraz ok.80 nosi ale to dobrze bo na dłużej nam starczy, na prawdę pięknie wykonane a tak mówiłaś że coś z ramionami, nic nie widać dla mnie jest IDEALNE! jeszcze raz DZIĘKUJĘ i nacieszyć się nie mogę :) Buziaki

      Usuń
  4. Gratuluję :-) Mam taką w serduszka chińską, ale niestety nie przekonałam się jeszcze do wielo. Czekam na wiosnę :-)i bardziej stałe kupy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że nie ma co się zmuszać, można przecież zacząć później, można pieluchować w systemie mieszanym, najważniejsze to nie męczyć się wbrew sobie :)

      Usuń
    2. A ja wiążę wielkie nadzieje z wielorazówkami i mam nadzieję że się na nich nie przejadę jak już ruszę z poważnymi testami kilku firm naraz :)

      Usuń