poniedziałek, 22 października 2012

O czasie co płynie i innych takich

Dzisiaj kończę 31 lat. 
Jeszcze 15 lat temu nie uwierzyłabym, że ludzie w ogóle tak długo żyją.
W zeszłym roku magiczna trzydziestka ukryła się za potężnym brzuchem i w ogóle nie doszła do głosu.

Teraz, wraz z pojawieniem się Bułki, zmieniła się moja rachuba czasu: zapomniałam o tygodniach i miesiącach, odliczam zęby, przespane (i nieprzespane) noce, umiejętności.
Bułka rośnie jak na drożdżach, jutro skończy 9 miesięcy. Czas pędzi na złamanie karku. Dopiero patrząc na jej codziennie bujniejszą czuprynę i pakując kolejne worki ubranek z których wyrosła, zaczęłam sobie zdawać sprawę jak szybko. Całe szczęście, że muszę się nad tym głębiej zastanawiać tylko raz do roku bo depresja byłaby nieunikniona ;).
Ale mimo zbliżającego się galopem drugiego podbródka i "dolnego bicepsa" nie desperuję. I w tym roku mam powody przypuszczać, że kolejny będzie lepszy niż poprzedni. Mamy widoki na własny kąt. Jeśli kolejne oczko na mojej skali wieku może mnie do tego upragnionego stanu przybliżyć, to niech mu będzie :).

A tak wyglądałam zanim legło na mnie brzemię lat (dokładniej: kiedy byłam w wieku Bułki).


20 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego
    spełnienia marzeń

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach piękne zdjęcie:). Ja kiedyś myslałam że ludzie w wieku 20 lat umierają:-p

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcie! zazdroszcze bo ja mam malutko z okresu niemowlęcego. A z tym czasem to juz tak jest... ja jeszcze 30tki nie przekroczyłam ale jakoś będzie mi to łątwiej zrobić teraz mając Zosię u boku, bo przecież jedno z moich wielkich marzeń już się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci więc tego wymarzonego własnego kącika i spełnienia wszelkich innych marzeń, i tych większych i tych trochę mniejszych. Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :).

    Kurcze, ale luksus - masz kolorowe zdjęcia z tamtych lat, zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zycze wszystkiego najcudowniejszego i przede wszystkim wlasnego, wymarzonego domu jak najszybciej:) A zdjec z dziecinstwa zazdroszcze jak kolezanka powyzej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych najlepszości życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha, też pamiętam czasy kiedy ludzie w okolicach 25-30 lat byli dla mnie "starzy"... :D

    Wszystkiego najlepszego, duuuużo zdrowia dla ciebie i rodziny, bo ono najważniejsze, uśmiechu na codzień i radości z bycia mamusią ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego październikowej życzy październikowa ;)

    a po trzydziestce da się żyć i to kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łaaaa słodkie to zdjęcie :D
    Wszystkiego naj z okazji urodzinek !
    Spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszego! Oby kolejny rok okazał się wyjątkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego! I zeby z tym wlasnym katem sie udalo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Spełnienia marzeń, Miłka. Tylko najlepszego, Ty rozkoszna dziewczyneczko z wisienką ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat !!!
    Dolny biceps....dobre :)

    OdpowiedzUsuń