wtorek, 23 października 2012

9 miesięcy Bułki

Bułka właśnie przekroczyła magiczną granicę: dłużej ogląda świat po tej niż po tamtej stronie brzucha. 
Urosła. Wypiękniała. Zmądrzała. Temperament jej wybujał.
Próbuje wpełzać na meble. Pokazuje gdzie mama ma buzię i nos. Gdzie ma oko, mama boi się nawet zapytać ;)

Rodzina na poły z uznaniem a na poły z przerażeniem komentuje, że jeszcze nie widziała tak żywego dziecka. Podobno "wdała się za tatą", który według relacji teściowej był małym diablęciem.
Ja jeszcze różków nie stwierdziłam ale widzę, że momentami aureolka zaczyna cisnąć mojego aniołka ;). Bułka ma coraz więcej energii i z coraz większym upodobaniem idzie w szkodę.

Jeszcze pachnie małym dzidziusiem, jeszcze ma różowiutkie, mięciutkie stópki, paluszki w kształcie trójkącików, dużą łepetnkę i krótką szyjkę. Siedzę, wtulam się w te jej małe włosinki i wcale nie tęsknię do plecenia warkoczy i wiązania kokardek. Staram się nacieszyć moim bobasem póki mogę, bo przez skórę czuję, że coraz bliżej jest dzień, kiedy zamiast raczkującego niemowlaka przytupta do mnie dziewczynka.

22 komentarze:

  1. Niech Bułeczka rośnie zdrowo! :) Też słyszę komentarze, że tak żywego dziecka nie widzieli i u nas, niestety bardziej różki, niż aureolka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za warkoczami nie tęsknię :)
    Gratulacje z okazji stuknięcia tak poważanego miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna bułeczka jest !! :)
    moj tato mówi : jak broi i jest brudne to dziecko jest szczesliwe i zdrowe ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Bułka przesliczna jest! Ja tez wdycham zapach niemowlaka bo niebawem niemowlak stanie się dzieckiem, wszystkiego dobrego dla Bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
  5. rośnij zdrowo Bułeczko :) Miłko masz rację to minie niczym sen! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację - ani się obejrzysz a będziesz miała małą panienkę posiadającą własne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też staram się kontemplować czas, który jest teraz, cieszyć się nim ale leci on, pędzi niesamowicie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj :) to widzę, że masz takie "żywe srebro" jak my :)Zdjęcie Bułki z zębiskami cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bobasowosc Twojej Bulki jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, właśnie nadrobiłam wszystkie posty - oj, ale się ostatnio rozpisałaś :)
    Spóźnione, ale intensywne 100 lat:)
    Życzę Ci samych wspaniałości, bułkowych osiągnie mocy, zdrowia i miłości po stokroć.
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  11. O, to Bułka taki sam wulkan energii jak mój Maluch :)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz tak samo jak ja??spojrz:
    http://katymami85.blogspot.de/2012/10/rycz-mala-rycz.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna Bułeczka, no cudna po prostu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. To tuptanie przejdzie nagle... Za szybko rosną!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ona jest taka śliczniutka. Uroczy ten stan bobasowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Miesiące mijają, a Bobas już niedługo przestanie być Bobasem!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Panienka Bułczanka o niesamowitym kolorze ocząt. Stówka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Albo z ciebie bardzo dobry fotograf albo to twoje dziecie jest ponadprzeciętnie ładne! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak czy owak przepięknie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń