czwartek, 16 sierpnia 2012

Versatile Blogger


Kruszynka i Matka Kwiatka nominowały mnie do zabawy blogowej. Mam wymienić 7 rzeczy, których nie wiecie na mój temat i nominować nowych uczestników. Z drugiej części się wyłamię bo większość osób już brała w niej udział. Co do ciekawostek - zrobię co mogę:

1. Jestem maniakalną hobbystką: lubię wszystko i wszystkim zajmuję się po kolei a gdybym mogła zajmowałabym się wszystkim na raz. Do moich hobby zaliczają się między innymi:
tango argentyńskie, polskie i izraelskie tańce narodowe, kaligrafia, rysunek, szydełkowanie, robienie skarpet na drutach, wyprawy rowerowe, tai chi, aikido, pływanie, fotografia (w tym otworkowa), kajakarstwo, gotowanie, granie na ukulele a ostatnio szycie na maszynie.

2. Nie lubię słodyczy a zwłaszcza tortów. Czasem coś tam skubnę ale nie ma zachwytu.

3. Bardzo ale to bardzo lubię grzyby i ślimaki. Grzyby podziwiać, zbierać i zjadać w każdej postaci. Ślimaki tylko podziwiać.

4. Jednym z moich największych marzeń jest lot balonem.

5. Kiedy zajmuję się bobasem, domem albo szyciem, IVONA czyta mi książki. Wymagało to przyzwyczajenia, ale teraz sprawnie odfiltrowuję Ivonowe bełkoty i upajam się treścią.

6. Jestem jedynym w rodzinie umysłem ścisłym.

7. Lubię (chociaż nie powinnam) kuchnię staropolską w wersji ekonomicznej: przecieraki, pyzy, zalewajka a wszystko to z wegetariańkim smalcem. Lubię też kuchnię zdrową i lekką (green smoothies i inne takie) . Pasjami piekę pizzę (podobno smakuje "jak prawdziwa"). Robię też curry i makaron sojowy smażony z warzywami. Ogólnie chyba można powiedzieć, że uwielbiam gotować i jeść.

3 komentarze:

  1. Spróbuj ślimaki zjeść. Pyyychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. IVONA czyta Ci książki? Haha :D Genialne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwia za taką ilość zainteresowań :) Co do słuchania książek to mam podobnie z tym, że słucham audiobooków :)

    OdpowiedzUsuń