piątek, 24 sierpnia 2012

7 miesięcy bobasa

Wczoraj bobasowi stuknęło 7 miesięcy i chyba nie wypada już jej nazywać bobasem. Co to za bobas, który raczkuje, gada po swojemu, potrafi usiąść w rozłożonym na płasko leżaczku i siedzi dzielnie walcząc z grawitacją.  Tym bardziej, że na domowy użytek już jakiś czas temu zaczęliśmy ją nazywać Bułeczką."Bu-ła" mieści się w top 5 bułkowego słownika razem z mapa, baba, papa i pupa (które jako przezwiska odpadły ze zrozumiałych powodów).
Przy okazji bułkowego jubileuszu nasiliła się nieustająca dyskusja o tym do kogo nasze młode jest podobne:

Do mamy?








Do taty?



A może do samej siebie?

(kliknięcie powiększy zdjęcia)
Ja obstawiam Dumnego Ojca.
Teściowa mnie, przez grzeczność.
Ciocia Ola uważa, że Bułka wygląda jak mały bobas i w związku z tym podobieństwa do żadnego z nas nie widać.

Sprawę postanowiliśmy rozstrzygnąć demokratycznie: po prawej stronie wstawiam ankietę w której można anonimowo wyrazić swoje zdanie nie obawiając się srogiego oka matki ;).

Edit: wyniki ankiety:
to proste - do mamy 26%
to proste - do taty 32%
do mamy i do taty - 26%
sama do siebie - 11%
z twarzy zupełnie do nikogo - 2%

Patrzę na zdjęcie Bułeczki i zastanawiam się jak to możliwe, że bobas tak urósł a ja się ani trochę nie zestarzałam?

13 komentarzy:

  1. zaglosowalam - jako ze pierwsza latwo Ci bedzie zgadnac co wybralam:) Zosia ponoc to caly tata i tak czasem mi smutno ze przeciez to jakby moja uwydatniona praca bardziej byla w to wszystko wlozona:D no ale tak to juz jest dziewczynki wradzaja sie wtatusiow a synowie w mamusie - tak slyszalam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Mała jest już duża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja tam widzę Ciebie - szczególnie na uśmiechniętych zdjęciach :) śliczna jest Bułeczka - maślana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głos na tatę, a dla Bobasa (albo Bułeczki) 100 lat i buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobna do obojga:) Żal mi żegnać Waszego Bobasa, ale miło powitać Bułeczkę:) Witaj mała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wypada zatem zmienić nazwę bloga na Projekt Bułeczka;-)
    Nie mogę się doszukać na tel. tej ankiety,ale obiecuję zagłosować później.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobna i do mamy i do taty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. przede wszystkim bobas jest śliczny :D
    a podobna po trichu do taty, po trochu do mamy zyli sama do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się zgadzam z ciocią Olą. A może Bobas jest po prostu jedyny w swoim rodzaju? :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bobas jest super! No, ja bym zaryzykowała, że do tatusia:)

    OdpowiedzUsuń