środa, 11 stycznia 2012

Zmiana planów

To już oficjalne: <21 dni do bobasa. Takie ustalenia przynieśliśmy z wczorajszej wizyty. Jeśli bobas nie zainteresuje się światem i do tego czasu sam nie wylezie, 1.02 kładziemy się na oddziale i najdalej 2.02 bobas ma być po większej stronie brzucha.
Jest jednak spore prawdopodobieństwo, że akcja rozwinie się bardziej dynamicznie. Jak na razie skurczów brak ale szyjka zaczęła przepuszczać palec (krwawienie było od rozwierania) i kto wie co jeszcze w najbliższych dniach przepuści ; ). Tutaj znalazłam coś, co w tej kwestii dosyć dobrze przemówiło do mojej wyobraźni:

5 komentarzy:

  1. o, to prawda dość wymowne metafory ;)
    3mam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) jej to juz tak niedlugo! trzymam kciuki za szybka akcje!

    OdpowiedzUsuń
  3. To rzeczywiście daje wyobrażenie :) Aż mi się wszystko przypomniało. I poczułam. Oj, oj, oj. I tak miałam dwie cesarki ostatecznie, ale skurcze znam dobrze, za dobrze nawet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bobas i tak zrobi po swojemu jak znam życie :). Takie zdjęcie powinno wisieć na porodówkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha świetny ten obrazek :D przemawia do wyobraźni :D

    OdpowiedzUsuń