czwartek, 22 grudnia 2011

Przychodzi baba do lekarza

Wybraliśmy się z bobasem na przegląd ale nie wróciliśmy wiele mądrzejsi. Bobas fajtał jak należy. Siedzi już bardzo nisko ale podobno przez następne 3 tygodnie powinien się powstrzymać od wygłupów. Jest raczej spory ale przy cukrzycy nie da się dobrze oszacować wagi bo maluszki nie rosną długie tylko okrąglutkie. Wagę szacuje się na podstawie długości udek i obwodów żeberek i czaszki. Tłuszczyk nie daje się dobrze zmierzyć i nie wchodzi do algorytmu szacowania,  stąd czasami pojawia się niespodzianka, jak u siostry Przyszłego Ojca.
Teoretycznie do bobasa zostały jeszcze 44 dni. Po Nowym Roku z kompletem wyników idziemy umawiać się na poród. Jejku, już?

Przy okazji wklejam bezcenny link do ankiety opartej na mądrościach ludowych która wyręczy babcie i ciocie w odgadywaniu płci potomka ; ).

Wynik:
Na 20% będzie to chłopczyk.
Na 80% będzie to dziewczynka.
A to dlatego, że:
• Włosy na Twoich nogach rosną tak samo jak przed ciążą - dziewczynka
• Masz wysoko brzuch - dziewczynka
• Stopy nie marzną Ci bardziej niż przed ciążą - dziewczynka
• Nie lubisz piętki chleba - dziewczynka
• Przyszły tato nie przybiera na wadze - dziewczynka
• Babcia nie ma siwych włosów - dziewczynka
• Miałaś poranne nudności we wczesnej ciąży - dziewczynka
• Wyglądasz doskonale w ciąży - chłopiec
• Twoje piersi powiększyły się znacznie - dziewczynka
• Liczba stanowiąca sumę: lat mamy w momencie poczęcia dziecka i numeru miesiąca,
   w którym doszło do poczecia jest liczbą parzystą - chłopiec
• Mocz jest przejrzysty, o żółtej barwie - chłopiec
• Wolisz potrawy słone lub kwaśne - chłopiec
• Twój nos pozostał bez zmian - dziewczynka
• Objadasz się owocami - dziewczynka
• Częstotliwość uderzeń serca maluszka wynosi powyżej 140/min - dziewczynka
• Uwielbiasz sok pomarańczowy - dziewczynka
• Nie odczuwasz bóli głowy - dziewczynka
• Twój brzuch wygląda jak arbuz - dziewczynka
• Pokazujesz ręce stroną dłoniową do góry - dziewczynka
• Podnosisz kubek obejmując go - dziewczynka

6 komentarzy:

  1. ja mam 45 dni do porodu, może nasze dzieci urodzą sie tego samego dnia? ;) Według mądrości ludowej moja 100% córka jest nią w 70% bo na 30% jest chłopcem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha ale świetny test - uśmiałam się :D
    Na 15% będzie to chłopczyk.
    Na 85% będzie to dziewczynka.
    No ciekawe czy się spełni :D na razie ogólnie więcej osób mi wróży dziewczynkę, także może coś w tym jest? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wszyscy wróżyli chłopca, ankieta zdecydowanie wskazuje na dziewczynkę a ja wiem, nie powiem ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Czarownica - kto wie, kto wie, chociaż na razie wygląda, że bobas pojawi się wcześniej (poród indukowany). A może wysiedzi? Ten mój bobas to prawdziwy mistrz suspensu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ta, nie ma to jak mądrości ludowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha, mi wyszło, że raczej będzie dziewczynka według mądrości ludowych, a urodziłam chłopca ;)

    OdpowiedzUsuń