środa, 9 listopada 2011

Kulista zjawa :)

Kulista zjawa ukazuje się punktualnie 3x dziennie, czasami również dodatkowo w środku nocy. Przemieszcza się wolno wyznaczoną trasą, kołysząc się na boki i wydając niepokojące odgłosy.

W okolicy o  Zjawie krążą już legendy: że sapie, że się zatacza i, że o dziwnych porach przyspiesza wędrówkę i znienacka wpada do uczelnianych budynków by nawiedzać toalety. Straż Akademicka doszła do wniosku, że najbezpieczniej nie stawać jej na drodze, bo ignorowana zachowuje się pokojowo. Mimo to Kulista Zjawa budzi w sercach strażników jeśli nie trwogę to przynajmniej zaniepokojenie.

Wydaje się, że Kulista Zjawa może być przyczynkiem do rozwiązania zagadki innych sławnych Zjaw: Białej Damy, Zjawy z Chomiąży Szlacheckiej, Wodnej Białej Pani, Dziewczyny z Latarnią, Nimfy z Rogozińskiego Jeziora czy Mary z Zajączkowa. Gdyby pozbawić je powłóczystych szat i dzwoniących łańcuchów prawdopodobnie wszystkie okazały by się snującymi się po nocach, jęczącymi ciężarnymi, poszukującymi kibelka.

2 komentarze:

  1. Achhh jakie to prawdziwe :D
    Ja przez całe swoje życie w tylu różnych kibelkach nie byłam, co przez ostatni miesiąc - wiem już jak wyglądają toalety w Centach Handlowych, w Bankach, w Restauracjach i Pizzeriach. Wcześniej nie bywałam, bo się brzydziłam. Dziś nawet nie pamiętam dlaczego się brzydziłam! W końcu WC to teraz jak tron królowej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! Znamy temat. Mogę napisać przewodnik po toaletach publicznych ;)

    OdpowiedzUsuń