sobota, 12 listopada 2011

29 tydzień

Bobas:
  • ma już 2-3% tłuszczyku w ciele
  • zanika mu futerko
  • umie regulować temperaturę
  • ma w pełni rozwinięty węch
  • wydziela androgeny i estrogeny
  • całkiem samiutki produkuje swoje erytrocyty
  • przez ponad 70% czasu śpi
  • potrafi wysiusiać 0,5 l w ciągu doby
  • z wyprostowanymi nóżkami ma już ponad 40 cm (samo udko ma 6 cm długości!) i waży ponad 1300 g
  • coraz mniej przypomina staruszka a coraz bardziej słodkiego, grubiutkiego modela z reklamy pieluszek i papki w słoiku :)
Ja:
  • waga: 64 kg (8 kg na plusie)
  • obwód w pasie: 104 cm (34 cm na plusie)
  • obwód pod biustem: 80 cm (10 cm na plusie)
  • obwód w biuście:  96 cm (15 cm na plusie)
  • obwód w biodrach: 97 cm (7 cm na plusie)
  • rozmiar buta: 39,5 (1 na plusie)
ciąża - same plusy ; )

3 komentarze:

  1. Załamałam się - Twoje teraźniejsze wymiary są niewiele większe od moich wyjściowych :( oprócz pasa :P a jak mi stopa urośnie z mojego 39/40 na 41 to już w ogóle sobie w łeb strzelę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Z numerem buta podobno przechodzi (jeśli nie to bardzo proszę nie wyprowadzać mnie z błędu ;P )

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcie ``Yllka

    OdpowiedzUsuń